Knox™

Θα θέλατε και εσείς να δείτε πώς το χαρακτηριστικό γνώρισμα Knox ™ της Rijk Zwaan βελτιώνει την ποιότητα στο μαρούλι; Θα χαρούμε να σας υποδεχτούμε στις εγκαταστάσεις του αποδεικτικού μας σταθμού. Επικοινωνήστε με τους γεωπόνους μας

Rijk Zwaan Hellas

Η ευκολία στη χρήση είναι μια σημαντική τάση για τα λαχανικά και αποτελεί επίσης έναν τρόπο αύξησης της κατανάλωσής τους. Μία από τις πιο επιτυχημένες καινοτομίες μας είναι το χαρακτηριστικό Knox: ένα χαρακτηριστικό το οποίο μειώνει το ροζ μεταχρωματισμό στα μαρούλια μετά την κοπή τους. Ως αποτέλεσμα, το Knox επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του μαρουλιού για τουλάχιστον δύο ακόμα ημέρες. Με αυτό το χαρακτηριστικό, η Rijk Zwaan προσφέρει μία λύση σε ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα για τις εταιρείες κομμένων σαλατών και τους εμπόρους λιανικής που εμπορεύονται συσκευασίες με κομμένο μαρούλι.

Πολυάριθμες ποικιλίες με το χαρακτηριστικό γνώρισμα Knox

Η Rijk Zwaan έχει ήδη εισάγει το χαρακτηριστικό Knox σε περίπου δέκα τύπους μαρουλιού, συμπεριλαμβανομένων του κλασικού μαρουλιού Ρομάνα, Batavia, Iceberg, Γαλλικής σαλάτας, Salanova Crispy και Salanova Γαλλική σαλάτα. Αυτό είναι το αποτέλεσμα δέκα χρόνων έρευνας. Διάφορες εργαστηριακές δοκιμές καθώς και δοκιμές μεγάλης κλίμακας στον αγρό απέδειξαν, το δίχως άλλο, την αποτελεσματικότητα του Knox.

Το μαρούλι μένει φρέσκο ​​για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα

Το Knox έχει αναπτυχθεί σε στενή συνεργασία με εταιρείες που παράγουν κομμένες σαλάτες και εμπόρους λιανικής πώλησης, για τους οποίους ο μεταχρωματισμός του μαρουλιού λόγω της οξείδωσης είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα. Τα μαρούλια με το χαρακτηριστικό Knox παραμένουν φρέσκα ​​για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ως εκ τούτου φαίνονται πιο ελκυστικά, αλλά αυτό δεν είναι το μόνο όφελος για τις εταιρείες κομμένης σαλάτας και τους εμπόρους λιανικής πώλησης. Από τη στιγμή που το Knox σημαίνει ότι το μαρούλι δε χρειάζεται πλέον συσκευασία χαμηλού οξυγόνου, αυτόματα μειώνεται το κόστος και προσφέρει περισσότερες επιλογές στα μείγματα σαλατών. Η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής συμβάλλει επίσης στη μείωση της απόρριψης τροφίμων. Και επειδή το μαρούλι μένει φρέσκο ​​για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα σπίτια των καταναλωτών, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα επαναγοράς του προϊόντος και ως εκ τούτου αύξησης των πωλήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για το Knox