RZNL250701_002_Veggies-First

News - 06-07-2025

Το Veggies First παρουσιάζει την πρώτη καμπάνια του

Σε όλο τον κόσμο, οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε πολύ λίγα λαχανικά. Γι' αυτό παρουσιάσαμε το Veggies First: ένα διεθνές κίνημα αφιερωμένο στην αύξηση της κατανάλωσης λαχανικών.

Αποστολή: Αύξηση της κατανάλωσης λαχανικών στους νέους

Η πρωτοβουλία στοχεύει κυρίως στη Γενιά Ζ και τους νέους millennials (ηλικίες 24-32), μια ομάδα που, σύμφωνα με έρευνες, θέλει να τρώει υγιεινά, αλλά δυσκολεύεται με την ευκολία, την τιμή και τη διαθεσιμότητα.


«Η φιλοδοξία μας είναι τα λαχανικά να αποκτήσουν κεντρική θέση στην καθημερινή ζωή, όχι ως συνοδευτικό πιάτο, αλλά ως φυσική αφετηρία κάθε γεύματος», λέει η Annelies Blaauwkamer, brand manager του Veggies First. «Αυτή η αλλαγή ξεκινάει με τη δημιουργία συνθηκών όπου οι υγιεινές επιλογές είναι ευκολότερες, στο σπίτι, σε σούπερ μάρκετ, σε καντίνες και εστιατόρια».

Από συνοδευτικό στο επίκεντρο

Το Veggies First στοχεύει στο να μπουν τα λαχανικά στην πρώτη γραμμή, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά, δίνοντάς τους μεγαλύτερη προβολή στα ράφια, μεγαλύτερη ελκυστικότητα στα γεύματα και μεγαλύτερη αξία ως μια υγιεινή και νόστιμη επιλογή.

Οι υγιεινές συνήθειες ξεκινάνε με το περιβάλλον

Σύμφωνα με τον καθηγητή Dr. Renger Witkamp, Πρόεδρο στο in Nutritional Biology at Wageningen University & Research, η ουσιαστική αλλαγή συμπεριφοράς συμβαίνει μόνο όταν το περιβάλλον την υποστηρίζει.

«Περίπου το 80% των προσφορών των σούπερ μάρκετ είναι ανθυγιεινά προϊόντα. Αν θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν καλύτερες επιλογές τροφίμων, πρέπει να ξεκινήσουμε από εκεί που λαμβάνουν χώρα οι αποφάσεις για τα τρόφιμα - σούπερ μάρκετ, εστιατόρια και καντίνες. Η υγιεινή επιλογή θα πρέπει επίσης να είναι η εύκολη.»

Το Veggies First εστιάζει επομένως στη συνεργασία με πωλητές λιανικής, εταιρείες εστίασης, σχολεία και εταιρείες τροφίμων, για την έναρξη πιλοτικών έργων που καθιστούν τα προϊόντα με βάση τα λαχανικά πιο διαθέσιμα, ορατά και ελκυστικά

Ένα κίνημα με φιλοδοξία

Το Veggies First εστιάζει σε μακροπρόθεσμη αλλαγή συμπεριφοράς και στην προώθηση μιας πιο υγιεινής διατροφικής κουλτούρας. Το κίνημα προσκαλεί και άλλους να συμμετάσχουν στην προσπάθεια.
«Είτε είστε διευθυντής σούπερ μάρκετ, είτε ιδιοκτήτης εστιατορίου, όλοι μπορούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος όπου τα λαχανικά αποτελούν μια φυσική και ελκυστική επιλογή», ​​καταλήγει η Blaauwkamer.

Δείτε το πρώτο βίντεο της καμπάνιας μας:

Το Veggies First είναι ένα brand που ξεκίνησε από την Rijk Zwaan, με μία αποστολή να κάνει τα λαχανικά πιο ελκυστικά, προσβάσιμά και ορατά στην καθημερινή ζωή. Πρόκειται για μια επανατοποθέτηση του προηγούμενου brand Love My Salad. Διαβάστε περισσότερα: www.veggiesfirst.com