100 χρόνια Rijk Zwaan
100 χρόνια μαζί με τους ανθρώπους, καινοτομώντας και προχωρώντας μπροστά! Γιορτάζουμε την επόμενη εκατονταετηρίδα μας. Ανακαλύψτε την ιστορία μας!
Είναι μια ιστορία γεμάτη με την πορεία των ανθρώπων μας που ανέπτυξαν μια αρχική ιδέα, έκαναν μια αλλαγή ή φύτεψαν τον πρώτο σπόρο που οδήγησε στις καινοτομίες της Rijk Zwaan σήμερα. Ελάτε μαζί μας για να γιορτάσουμε την έναρξη του επόμενου αιώνα μας!
Ότανξεκίνησαν όλα
1924 – Κατάστημα στο Ρότερνταμ από τον κ. Rijk Zwaan
Ο κύριος Rijk Zwaan ήταν αληθινός επιχειρηματίας. Το 1924 άνοιξε ένα κατάστημα που πουλούσε σπόρους λαχανικών και λουλουδιών στο Ρότερνταμ και σύντομα άρχισε να αναπτύσσει ο ίδιος νέες ποικιλίες λαχανικών. Τις δεκαετίες από τότε, νέες γενιές συνέχισαν το έργο του.Τα πρώτα σαράντα χρόνια, το επίκεντρο ήταν η Oλλανδική αγορά κηπευτικών, με ορισμένες εξαγωγές σε γειτονικές χώρες. Το 1964 άνοιξε η πρώτη θυγατρική στη Γερμανία. Ακολούθησε η Rijk Zwaan στη Γαλλία το 1982. Από τη δεκαετία του '90 και μετά, η ανάπτυξη ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων.
Τρειςοικογένειες
1989 - Εξαγορά της Διοίκησης
Μετά από μια σύντομη περίοδο ιδιοκτησίας από την British Petroleum (BP) μεταξύ 1986 και 1989, η Rijk Zwaan έγινε και πάλι μια ανεξάρτητη οικογενειακή εταιρεία που διοικείται από τρεις οικογένειες. Τότε διαμορφώθηκε και ο πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας: να προσφέρει στους εργαζόμενους μια ευχάριστη και μακροχρόνια δουλειά με ελκυστικές συνθήκες εργασίας.Λόγω του αυξανόμενου παγκόσμιου πληθυσμού, ιδιαίτερα στην Αφρική και την Ασία, η ζήτηση για λαχανικά και φρούτα αυξάνεται. Η Rijk Zwaan ακολουθεί αυτή την τάση με την ανάπτυξη ποικιλιών λαχανικών και φρούτων προσαρμοσμένων στα τοπικά κλίματα, τις μεθόδους καλλιέργειας και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Από τον σπόρομέχρι τον καταναλωτή
«Και… έχει ωραία γεύση;» Μια πολύ λογική ερώτηση αν μιλάτε για μια νέα τομάτα, ένα πεπόνι ή μια πιπεριά. Ή όχι; Για πολύ καιρό, η γεύση δεν ήταν τόσο σημαντική. Αλλά αυτό άλλαξε στη δεκαετία του 1990 λόγω της στενής συνεργασίας με τα καταστήματα λιανικής. Αυτή η ανάκαμψη είχε ως αποτέλεσμα πολλές νέες εξελίξεις στην αγορά και στις επιχειρήσεις. Κάθε μέρα, εκατομμύρια άνθρωποι τρώνε λαχανικά και φρούτα που προέρχονται από τους σπόρους μας. Αυτή η ευθύνη μας εμπνέει να κοιτάμε συνεχώς μπροστά και να συνεχίζουμε να καινοτομούμε για τους πελάτες και τους συνεργάτες της αλυσίδας εφοδιασμού.
Καινοτομώνταςσήμερα
Η Rijk Zwaan δραστηριοποιείται πλέον σε περισσότερες από 100 χώρες. Ωστόσο, συνεχίζουμε να καινοτομούμε σε όλες αυτές τις χώρες, τώρα με νέες τεχνικές, ιδέες και λύσεις. "Moving Forward"
Το μότο της Rijk Zwaan, "προχωρώντας μπροστά", είναι ριζωμένο στο DNA της εταιρείας. Με βλέμμα στην καινοτομία και την πρόοδο, η Rijk Zwaan συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ανοίγει νέους δρόμους. Είμαστε πολύ ευγνώμονες για τη συμβολή των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών στην επιτυχία και τις προσδοκίες της εταιρείας και προσβλέπουμε σε πολλά καρποφόρα χρόνια συνεργασίας και ανάπτυξης. Αυτή είναι η πρώτη μέρα της δεύτερης εκατονταετηρίδας μας!