Tatayoyo, μια τροπική περιπέτεια

Γνωρίστε την πιπεριά της επωνυμίας μας Tatayoyo, τη βραβευμένη, έτοιμη προς κατανάλωση πιπεριά σε μέγεθος σνακ, που ξεχειλίζει από γεύσεις. Εκπλαγείτε και εξερευνήστε το άγνωστο.

XX | Hero-L | Solutions | Tatayoyo | VI24 | v2 1

Όλα για τη επωνυμία Tatayoyo®

Τα πάντα για την επωνυμία Tatayoyo®

Όταν οι ειδικοί ανάπτυξης ποικιλιών στη Rijk Zwaan ανακάλυψαν μια πιπεριά γεμάτη γεύση, θεώρησαν πως βρήκαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν κάτι πραγματικά μοναδικό. Διοχέτευσαν όλες τους τις προσπάθειες στην ανάπτυξη μιας εμπορική ποικιλίας, η οποία δεν θα είχε μόνο χαρακτηριστική γεύση, αλλά και ελκυστικό χρώμα και αναγνωρίσιμο σχήμα. Μετά από πολλά χρόνια διασταύρωσης ποικιλιών, προέκυψε η Mitayo, η πρώτη εμπορική πιπεριά. Έρευνα που ακολούθησε επιβεβαίωσε τη διαίσθηση των παραγωγών. Καταναλωτές και σεφ λάτρεψαν την εξαιρετική γεύση της.

Εκρηκτικές γεύσεις

Ο συνδυασμός των γεύσεων που απολαμβάνει κάποιος όταν τρώει μια μοναδική πιπεριά Tatayoyo θυμίζει περισσότερο τις φρουτώδεις νότες που χαρακτηρίζουν τις πιπεριές. Η πιο δυνατή γεύση, η πιο έντονη γλυκύτητα και η μεγαλύτερη παρουσία αρωμάτων – πολλά από τα οποία βρίσκουμε συνήθως σε φρέσκα βότανα, τροπικά φρούτα και καλά κρασιά – διασφαλίζουν ότι η Tatayoyo διαμορφώνει μια πραγματικά νέα εμπειρία στην κατηγορία της πιπεριάς. Είναι πεντανόστιμη όταν καταναλώνεται ωμή, σαν φρούτο, και οι γεύσεις γίνονται όλο και πιο εκλεπτυσμένες όταν η Tatayoyo μαγειρεύεται ως υλικό σε ζεστά πιάτα. Η ευχάριστη επίγευση παρατείνει την αίσθηση της τροπικής περιπέτειας.

Έτοιμη για κατανάλωση

Εκτός από την έκρηξη των γεύσεων, κάτι ακόμα που κάνει τη γλυκιά πιπεριά Tatayoyo να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες είναι το βολικό της μέγεθος, που ταιριάζει τέλεια στα τάπερ φαγητού. Έτσι, η Tatayoyo μπορεί να λανσαριστεί ως ένα προϊόν έτοιμο προς κατανάλωση ακόμα και στον δρόμο – όπως ένα μήλο – ή να σερβίρεται ως ένα υγιεινό κολατσιό. Μία Tatayoyo την ημέρα αρκεί να παρέχει τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης C. Επιπλέον, οι πιπεριές Tatayoyo δεν έχουν σχεδόν καθόλου σπόρια, με αποτέλεσμα η κατανάλωσή τους σαν σνακ να είναι ακόμα πιο ευχάριστη.

Εξερευνώντας το άγνωστο

Το μοναδικό γευστικό προφίλ της Tatayoyo είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εκπλήξει τους καταναλωτές, καθώς δεν θα έχουν μάλλον γευτεί ποτέ ως τότε μια τόσο νόστιμη πιπεριά. Σε πρόσφατη γευστική δοκιμή, το 89% των καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά την Tatayoyo μαγειρεμένη, ενώ μόλις 50% προτίμησαν τις στρογγυλές πιπεριές. Οι σεφ δηλώνουν επίσης σαφώς την προτίμησή τους για την Tatayoyo, όπως φανερώνουν τα τρία αστέρια από το International Taste Quality Institute (ITQI). Η εξαιρετικά γλυκιά και έντονη γεύση οφείλεται στα υψηλά brix, που είναι περίπου 10, και στο αρωματικό προφίλ. Η Tatayoyo περιέχει 19 πτητικές ουσίες που διαφέρουν από εκείνες στις ήδη υπάρχουσες πιπεριές. Χάρη σε αυτό, και όπως επιβεβαιώνεται από έρευνες σε καταναλωτές και το ITQI, η Tatayoyo προσφέρει μια νέα εμπειρία στην κατηγορία της πιπεριάς. Είστε έτοιμοι να εξερευνήσετε το άγνωστο;

Συνεργάτες Tatayoyo

Η πρώτη ποικιλία στην γκάμα Tatayoyo είναι η Mitayo RZ. Αυτή η ποικιλία παράγεται από μια επιλεγμένη ομάδα παραγωγών σε διάφορες χώρες για τους συνεργάτες λιανικής και τους εμπόρους. Μόνο προϊόντα πρώτης ποιότητας προσφέρονται υπό την επωνυμία Tatayoyo, διασφαλίζοντας ότι οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν πάντα εκπληκτικές εκρηκτικές γεύσεις.

Tatayoyo wins fruit logistica

Οι εκρηκτικές γεύσεις έχουν ως αποτέλεσμα ένα
βραβευμένο προϊόν

Η Tatayoyo, στην αρχή της ύπαρξής της, έχει διακριθεί σε δύο διαγωνισμούς. Το 2021, το Διεθνές Ινστιτούτο Ποιότητας Γεύσης (ITQI) την αξιολόγησε, με τους σεφ να προτιμούν σαφώς την Tatayoyo, δίνοντάς της τα τρία μέγιστα αστέρια. Ένα μέλος της επιτροπής του ITQI επαίνεσε την "υπέροχη γεύση της με τον τέλειο συνδυασμό γλυκύτητας και αρώματος". Έπειτα το 2023, το Tatayoyo κατέκτησε το Βραβείο Καινοτομίας της Fruit Logistica, ξεπερνώντας πάνω από 80 άλλες καινοτομίες.
undefined

Εμπνευστείτε στην
ιστοσελίδα καταναλωτών

Για να υποστηρίξουμε τους συνεργάτες μας στην εισαγωγή της Tatayoyo στο ράφι και να κάνουμε τους καταναλωτές να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ μιας κανονικής πιπεριάς και αυτής της έτοιμης προς κατανάλωση πιπεριάς με τις εκρηκτικές γεύσεις, δημιουργούμε εργαλεία μάρκετινγκ με συσκευασίες, καμπάνιες και μία ιστοσελίδα για τους καταναλωτές. Με αυτόν τον τρόπο προκαλούμε τον καταναλωτή να εξερευνήσει το άγνωστο.